Cîteva zile în urmă, agenția de publicitate AdCenter a publicat următorul anunț : aproape 50 000 de moldoveni utilizează aplicația Instagram.

Mai mult de jumătate dintre utilizatori ai platformei sunt din Chişinău, femeile constituind  61 %  din audiența totală. Pe lîngă aceasta, structura pe sex şi vârstă ne arată că cea mai mare parte a utilizatorilor este reprezentată de femei cu vârsta cuprinsă între 18 şi 30 de ani. Ce ține de bărbați, cei mai numeroși utilizatori se încadrează în categoria de18-30 ani.

„Acest număr este relevant atât pentru afacerile care își desfășoară activitatea social media pe platformă, cât și pentru afacerile care-și vor dori amplasarea publicității pe Instagram (cu sau fără account)”, a declarat manager-ul social media AdCenter, Daniela Donici.

«Pînă acum Instagram nu oferea date despre audiența din Republica Moldova», a adăugat AdCenter.

Comentarii

comentează

Written by Olea Zlatovcena

Olea Zlatovcena

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.