Din cauza lucrărilor complexe de reabilitare a rețelei magistrale avariate din str. Vadul lui Vodă, o parte dintre locuitorii sectoarelor Centru și Râșcani continuă să rămână fără căldură și apă caldă. Termoelectrica S.A. susține că  a mobilizat toate resursele pentru a reconecta cât mai rapid consumatorii la serviciile de aprovizionare cu apă caldă și agent termic.

Termoelectrica S.A îndeamnă cetățenii să manevreze situația cu răbdare. Echipele de specialiști lucrează în regim non-stop, încercând să o remedieze cât mai rapid.

Toate problemele existente le puteți comunica angajaților Serviciul Call-Center – 022- 447 447, Dispecerat – 022 44-11-38 – program de lucru: zilnic (24/24), cât și la Serviciul Viber, la nr de telefon 069-444-144, informații (în format text, video sau foto).

Comentarii

comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.