După șase luni de muncă grea și de sprijin uimitor, voluntarii „The Citizens Advertising Takeover Service — C.A.T.S” au  preluat stația de metrou Clapham Common. 68 de panouri publicitare plictisitoare au fost înlocuite cu … poze cu pisici.

„Nu este un truc de marketing inteligent pentru un brand de alimente pentru animale de companie, sau o campanie pentru o nouă serie de televiziune. Oamenii din spatele ei sunt voluntari care au ridicat banii pe Kickstarter. Dorim să inspirăm oamenii să gândească diferit despre lume şi să realizeze că au puterea de a schimba ceva.” zice James Turner, fondatorul Glimpse, un colectiv nou, care doreşte să folosească puterea artei în scopuri pozitive. 

Proiectul a luat naştere în februarie când, după spusele fondatorului, echipa a încercat să-şi imagineze o lume unde prietenii şi experienţele au o valoare mai mare decât lucrurile pe care le poţi cumpăra. Membrii Glimpse au început a căuta idei pentru posterele din metrou.  „Păduri frumoase? Timpul petrecut cu familia? Hmmm. Ne-am dorit ca acest lucru să devină celebru, deci am avut nevoie de ceva, care va fi îndrăgit pe internet. Priveşte întrebarea în acest fel și răspunsul este evident. Pisici.

Începând cu acea zi de februarie, echipa a dat start campaniei de strângere de fonduri de pe Kickstarter. Acest proiect a fost sprijinit de mai mult de 700 de persoane.

În China, proiectul a fost promovat cu ajutorul publicităţii. După vizionarea spotului, unul din donatori şi-a achiziţionat un bilet de avion pentru Marea Britanie, pentru a-şi vedea pisica pe panouri publicitare.

„Acest proiect a destupat un fel de energie pe care nu l-am experimentat înainte. Atunci când vorbim despre pisici, ochii se luminează şi idei noi încep să curgă.”  a adăugat James.

Membrii proiectului zic că ei nu sunt împotriva publicităţii, însă avertizează agenţiile şi brand-urile să fie mai atente la puterea pe care o mânuiesc şi să o folosească pentru a încuraja gândirea pozitivă. „Lucruri cum ar fi empatia și toleranța, comunitatea și comuniunea merită să fie în centrul culturii noastre.„.

Proiectul durează 2 săptămâni, fiind un început original spre schimbarea modului de gândire şi manipulare a societăţii.

Comentarii

comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.