A șaptea ediție a evenimentului „Spălătoria publicitară” a avut loc în această săptămână la Facultatea de Jurnalism și Științe ale Comunicării. Studenții din anul III au amenajat o expoziție pe holul de la etajul 4 al blocului principal USM.

Studenţii au atras atenția asupra calității produselor publicitare din țară, dar au și învățat cum să genereze corect reclamele.

Pregătirile au durat câteva săptămâni, timp în care am gândit conceptul de Spălătorie Publicitară în Casa Mare. Astfel, am selectat exemple de publicitate bună și proastă de pe paginile de Facebook ale diverselor companii locale„, spune studenta Aliona Iorgov, citată de Publika.
Organizatorii au realizat o galerie foto şi video, care cuprinde greșeli gramaticale şi de exprimare din reclamele autohtone.
Oaspeții evenimentului au fost întâmpinați în haine naționale și serviți cu plăcinte și compot.
Foto de Irina Dimitrașco

Comentarii

comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.